Sundsvall, brownies & shopping

Var i Sundsvall igår från mitt på dan till kvällen. De har ju gjort om flera Shell mackar till 7 eleven så nu finns 7 elevens brownies även i Sundsvall. Väl därinne var jag jätteentusiastisk över att de fanns där men fick varken medhåll från kunder eller personal (tråkiga mänsikor).  Köpte tre längder varav man får flera bitar per längd. Ska frysa in och ha på lager. Som vanligt var det dåligt väder (är det jämt när jag är i Sundsvall) Det var sol och varmt när vi åkte hemifrån men väl lagom när vi var framme var det ingen sol och jävligt kallt.
Jag var duktig och shoppade inte så mycket; en mascara, ett par solglasögon, ett armband och en sparbössa som ser ut som en starbucks mugg.
Idag skiner solen! Tror jag ska gå på stan och titta efter en födelsedagspresent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0