Fredag!

Idag är det fredag! Godis började jag redan med igår.. Igår var det så skönt väder att gå promenad i, idag är det grått men ska nog ge mig ut ändå. Man blir ju så mycket gladare av att vara aktiv. Vi köpte jordgubbar igår, de va jättegoda, såg på film och Lyxfällan. Vi fick även fikabesök och var på stan och handlade fina glasburkar till köket.
Idag ringde jag en arbetsgivare och följde upp min ansökan men tyvärr hade de redan anställt två som hade jobbat där förut. Grrr. Så är det nuförtiden, man ska hellre ha erfarenhet än utbildning. De tog i alla fall mitt telefonnummer och skulle ringa mig till veckan ang. praktik. Nu kan jag ha roligt resten av dan, det har jag förtjänat. Ska iväg på fredagsfika i alla fall, sen vet jag inte vad som händer. Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0