Långfredag o påskafton

Gårdagen och kvällen tillbringade vi med vänner; fikade, åt pizza och tittade på dåliga tv-program. Jag som inte ens tycker om kebab egentligen blev jättesugen på kebabpizza så jag åt en sån. Ville egentligen beställa från ett ställe där de har kebabpizza med pommes frites på pizzan. Kan tänka mig att det inte låter nå gott men det är den godaste pizzan jag ätit. Tyvärr tyckte inte de andra att det var en bra idé så jag fick snällt beställa en vanlig;-)
Jag "tränade" även lite igår, gjorde några övningar. Måste bara komma igång ordentligt med promenaderna också.
Idag är vi bortbjudna på påskmiddag och sedan blir det nog filmkväll. Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0