Nya jeans, goda nyheter och lite sol

Vi stack ut rätt tidigt idag och satt ute och solade, grillade french hot dog, åt chokladboll, skumboll och drack julmust(!) Solen gick i moln lite då och då men jag märkte när jag kom in att jag ändå blivit brun. Den förrädiska skuggan.
Jag fick även ett samtal från en bank där jag sökt praktik. De brukar inte ta in praktikanter egentligen men hon ville träffa mig ändå. Det blir först om två veckor dock. Skulle vara väldigt intressant om jag fick vara på en bank eftersom det ger bra referenser när man ska söka andra jobb eller kanske leder till ett jobb där. Jag skulle i alla fall tycka det vore jättekul.
När jag kom hem hade mina jeans från Gina kommit. 199:- för ett par jeans är ju som hittat, är dessutom sköna och sitter bra! Usch, hatar jeans som är obekväma och sitter åt på fel ställen. Förra sommaren hade jag ett par vita som satt åt och var obekväma så jag knappt kunde lyfta benet högt när jag skulle gå i land på några klippor..haha dags att klä sig funktionellt.
Nu blir det kycklingwok och sedan film. Chipspåsarna i skåpet ligger risigt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0