Besök, H&M beställning och lite mer.

Igår fick vi besök av vänner med en liten bebis och det var så skönt ute att vi kunde sitta där och fika. Idag är det mindre roligt väder så jag skippar promenaden.
Idag kom min H&M beställning. Jag hade beställt basplagg; t-shirt, linne och skärp. Sjukt att man bor  en stad där det inte ens finns H&M. Sen hade jag beställt en strandhatt med den var för stor för mitt lilla huvud och ett par shorts som var i fel färg, så de åker tillbaka.
Visst blir man hemskt påverkad av vädret? Solen lyser med sin frånvaro och man blir genast latare och mindre glad. Jag ska ta itu med tvätten ändå fast jag bara känner för att ligga i soffan.

Kommentarer
Postat av: christin

Roligt med H&M beställning. Jag fick hem deras lilla sommarkatalog häromdagen som jag måste ta och bläddra i idag :)

2010-04-23 @ 11:57:37
URL: http://christinsshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0