Otur

Har tagit en promenad idag och sedan varit inne hela dagen. Ringde till ett företag förut för att jag skulle kolla upp min ansökan angående sommarvikariat och jag hamnade hos växeln som kopplade mig vidare. Typiskt nog så svarade ingen där då. När man en gång försöker ta itu med nånting så blir det inget, jag som hatar att ringa. Får försöka imorgon istället, eller om man ska gå in dit.
Med posten kom en trevlig överraskning, jag hade vunnit i en tävling. Lite otur i turen var det dock eftersom det var en film som jag hyrde i helgen som jag vann: Julie & Julia. Nyss skulle jag sätta mig och läsa men spillde då te över boken så nu måste jag vänta på att den torkar. Nu kan det väl bara vända..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0