Solarium

Igår såg vi på Ghostbusters och åt godis! Jag har faktiskt aldrig sett den förut, bara hört låten haha.. Den var faktiskt bra och rolig.
Ska sola i solarium strax, det var flera år sedan sist. Jag har helt enkelt varit rädd för ökad cancerrisk och att man ska få rynkor så jag har gått vit. Har haft lite brun utan sol på sistone men tycker inte det bli lika bra. Jag kan dessutom inte ha det i  ansiktet för jag får pormaskar av krämerna. Funderar på att testa att köpa en spraytan burk och testa om det fungerar. Men nu har jag fått nog och vill bli lite fräsch så jag tänkte sola höst två gånger i solarium. Sen ska jag gå en promenad och göra lite övningar.
Ha en underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0