Tisdag, Onsdag, Torsdag

Har haft ganska mycket att göra denna vecka. Jag har varit till frisören och gjort slingor och klippt mig. Håret blev jättemjukt efter frisören gjorde inpackningar och allt vad hon gjorde. Sedan fönade hon det jättefint med rundborste. Nu vet jag hur jag ska göra med min rundborste, svårt bara att gör det själv bak. Sedan var jag till Gävle en dag för att köpa kläder tills jag skulle träffa en arbetsgivare. Jag hittade jättesnygga kostymbyxor + kavaj och dessutom ett par skor.
Idag var jag och träffade arbetsgivaren. De hade inga tjänster lediga men de samarbetar med kontoren på andra närliggande orter och hon skulle höra av sig utifall att det dök upp något vikariat. Hoppas, hoppas att det gör det! Fikat på Waynes har jag också gjort idag; Caffe Frappe Creamy Caramel.
Nu blir det två filmer, det har jag förtjänat efter denna vecka. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0