Pollen

Har vaknat 07.00 i flera veckor nu men sen klockomställningen vakar jag 08.00 såklart. Jag tycker om när man kan gå upp, ta en lång frukost och känna att man har mycket tid före lunch. När vi flyttade hit till lägenheten så kommer jag ihåg att vi vaknade vid 10.40 varenda dag av att posten kastade ner massa i brevlådan. Antagligen vaknade jag så sent för att jag var helt slut efter att varje dag plugga hårt. Nu är det slut med det:-)
Har fått ont i halsen över natten också, hatar att ha ont i halsen! Jag misstänker att det är pollenallergin som har satt igång. Man får ju slem i halsen då som gör att det gör ont. Ja, jag vet att det är snö ute fortfarande men pollen börjar tidigare än vad man tror. Ska skaffa medicin i tid detta år.
Igår köpte jag lite grejer på Ebay; påfyllning av två hudprodukter (Exuviance) och en rolig present. På en minut kan man bränna 800:- Varför är det så att så fort man har pengar över så finns det nåt man behöver köpa. Jag har flera grejer som jag sälja på Tradera dock så jag kommer nog att få in lite där. Tradera är guld:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0