Ansiktsbehandling och företagsträff

Idag har jag varit på lyxig ansiktsbehandling så nu känner jag mig superfräsch. Jag har även varit på en rekryteringsträff vilket var intressant. På hemvägen köpte jag med munkar som de stod och gjorde på stan, till fredagsfikat med favoritpersonerna. Hittade även jordgubbar på affären som fick följa med hem tillsammans med några chokladkakor. Till det blev det Supernatural säsong 1. En perfekt fredagskväll med andra ord!
Jag har varit duktig och gått på morgnarna nu och märker redan resultat efter två veckor. Jag har ju alltid varit smal men med träning blir man dessutom snyggt fast och dessutom blir man gladare.  Min kropp har alltid svarat snabbt på träning och jag kan inte träna för mycket för då blir jag för smal. Lyxproblem kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0